Platt-TV.

Har nu gett karln klartecken på att han får köpa en platt-TV. Har tyckt att det har varit en onödig utgift om man har en vanlig TV som fungerar. Men nu såg jag att Media markt har erbjudande med upp till 30 månaders räntefri delbetalning. Perfekt. En liten utgift varje månad. Kanske kan smyga in ett guitarr hero där oxå, eller vad tror ni? I sånt fall får ni får vi nog ta och ordna en spelkväll med Wii sports och guitarr hero. Skulle inte det vara ngt? Det gäller att träna lite först bara så att man inte blir sämst. Det kan ju vara lite småpinsamt om man nu äger spelen...

Nu gäller det iaf bara att vänta. Jag har nog ungefär en månad med undersökningar om olika TV-apparater och annat krafs framför mig. Inte för att jag ska kolla undersökningar och sånt, men sambon lär göra det och jag lär få lyssna oavsett om jag vill eller inte. Jag är tillräckligt ointresserad av alla tekniska termer och förkortningar som jag inte förstår för att lita helt och fullt på att han hittar en TV som är helt ok! Sen har han ju vänner som jag tror har lite koll som säkert kommer att bli utfrågade... Om det är ngn av er som läser så vet ni vad ni har att se fram emot. :-)

Michael Jackson har ju som säkert alla vet vid det här laget lämnat jordelivet och förhoppningsvis kommit någonstans där han kan finna lugn och harmoni i själen. En av de största musikikonerna genom tiderna. Han har gjort stora avtryck både inom musiken och dansen. Själv har jag inte varit ngt direkt fan, även om jag har respekterat hans arbete. Men sambon som har varit ett riktigt fan tidigare är lite nerstämd idag! Han tycker att det känns lite konstigt och tomt! Jag kan inte annat än att hålla med. Det påverkade mig mer än vad jag hade trott att det skulle göra.

Är det inte konstigt att så många konstnärliga genier verkar dö unga? De verkar ofta ha själar som inte riktigt kommer till ro. Det bidrar antagligen till deras storhet, samtidigt som det kan göra det jobbigt att leva. Hoppas verkligen att Michael har kommit till ett bättre ställe. RIP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0