Listan.

1. Hur gammal är du om fem år? Hu! Vill inte tänka på det, men drygt 31 skulle jag tro.
2. Vem var den sista du träffade? Min sambo
3. Hur lång är du? 167 cm över havet.
4. Vilken var den senaste film du sett? Kommer inte ihåg. Brukar sova till filmerna sambon hyr.
5. Vem ringde du senast? Min smabo
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Tjoho! Öppna förskolan får vara kvar! På ett ungefär. Till Sandra.
7. Vad är dagens planer? Kolla lite på TV:n och äta en riskaka kanske. Oxå blogga såklart.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Helt klart skicka sms, men det går bättre och bättre att ring.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta sen snart 24 år tillbaka
10. När såg du senast din mamma? I lördags när hon och pappa kom förbi med PBP's nalle som hon hade glömt där.
11. Vilken ögonfärg har du? Brun-gröna
12. När vaknade du idag? 06.17
13. Har du någon gång hittat en katt? Inte en som inte har varit min egen.
14. Vilken är din favoritplats? I sängen på morgonen med en morgonmysig PBP. Eller på en solvarm klipphäll i sthols skärgård.
15. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkarstolen!!!!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Här i stan någonstans. Förhoppningsvis i ett fint hus.
17. Vad skrämde dig som barn? Mörkret och andar.
18. Vem fick dig att skratta senast? PBP
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nepp. Jag har nog tre från det att jag var liten.
20. Har du stationär eller bärbar dator? En stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan. Om jag inte sover i tält för då har jag på mig så mkt som möjligt!
22. Hur många kuddar har du i sängen? Jag har fyra sambon har två.
23. Hur många landskap har du bott i? sörmland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Det maninte kommer ihåg har inte hänt. Eller... ;-) Jo då det har nog hänt nån gång.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Gillar strumpor, men utomhus vill jag gärna ha ett par skor oxå.
26. Är du social? Är ganska så blyg skulle jag nog säga! Är det dock i en jobbsituation så är jag social.
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's chokladglass med browniebitar i!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa mig ett hus. Eller en del av ett hus iaf.
29. Tycker du om kinamat? Japp!
30. Tycker du om kaffe? Nepp!
31. Vad dricker du till frukost? Just nu en Nutrilett. För ngt annat hinns inte med. Eller komms ihåg för den delen...
32. Sover du på någon särskild sida? På höger sida av sängen.
33. Kan du spela poker? Inte tillräckligt bra för att vinna och undviker det därför. Dålig förlorare!
34. Tycker du om att mysa? Japp!
35. Är du en beroendemänniska? Går igenom olika perioder med olika beroenden. Dock inget olagligt eller så.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Oj. Har svårt att komma ihåg födelsedagar, men om någon fyllde samma dag som jag så borde jag ha kommit ihåg det tycker jag. Så svaret får bli NEJ.
37. Vill du ha barn? Ja tack! Var kan man hämta ut dem?
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska så jag klarar mig och yttepyttelite franska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nepp.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet. Men pool om jag ska bada ngn längre stund.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat och kläder till PBP.
42. Äger du dyra smycken? Inte direkt.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nepp. Inte min grej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Hmmm. En bit riskaka kan vi säga...
45. Vem är den roligaste människan du känner?Just nu PBP.
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett stort på ryggen.
47. Vad har du för ringsignal? ring-ring eller vad man nu ska kalla den för. Låter som en telefon helt enkelt.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Inte vad jag vet.
49. Flirtar du mycket? Inte på allvar.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Kanske ska ta och skaffa mig en sån.
51. Kan du byta olja på bilen? Har aldrig provat, men det skulle jag nog kunna klura ut hur man gör.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nepp. Man får inte det om man inte kör för fort...
53. Vilken var den senaste bok du läste? Kommer inte ihåg. Senaste Harry Potter kanske. Hinner inte läsa nu för tiden.
54. Läser du dagstidningen? Bläddrar igenom EP.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Vi föräldrar och Amelia. Man fick så fina premier. Ska säga upp dem snart.
56. Dansar du i bilen? har för lågt i tak för det, men kan väl sita och sjunga och gunga med till musiken.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Voice. Om det räknas att man tittar på dem på TVn. Annars bandit.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Inköpslistan till idag.
59. När var du i kyrkan senast? När Agnes döptes.
60. Vilka personer utmanar du? De som känner för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0