Död, eller?

Jo. Vaknade vid fem i morse och tittade till PBP på skärmen. hon låg alldeles jättestilla. Skönt tänkte jag och somnade om. Vaknade tjugo i sju!!!! Hon sov fortfarande och låg i samma ställning som gången innan jag tittade till henne. Då var det nästan så jag började bli lite orolig. Hon sover ju aldrig så här länge och så var vi ju ute i solen en massa igår så jag tänkte att hon kanske hade fått värmeslag eller något liknande. Men jag ville ju inte direkt gå in och peta på henne när hon för en gångs skull gav sig själv en sovmorgon.

Hon vaknade tio minuter senare. Glad och pigg som vanligt. Vilken tur att man låter den logiska hjärnan och inte den där ologiska som skriker panik direk bestämma! Annars så hade jag nog helt klart haft en ngt mindre glad tjej under morgontimmarna.

Gav PBP rivna morötter till lunchen idag. Kan bara säga att om ni har en IKEA barnstol. En sån där i vit plast, ni vet. Om ni inte vill att det ska bli orange så hoppa över de rivna morötterna! Våran har nu stora orangea fläckar överallt. Men den lär väl inte bli vackrare med tiden kan jag tänka och sen är det ju inte direkt så att man gråter blod över ngt så billigt, för det var dem verkligen!

Idag har det lossnat reält för PBP när det kommer till att ställa sig upp. Hon reser sig mot allt och börjar sen skrika efter en stund då hon inte vågar ta sig därifrån. Det är så roligt med alla framsteg hon gör!

För alla er som undrar om jag över huvud taget kan röra mig, så kan jag berätta att jag inte har ngn träningsvärk alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0