Ännu en dag full med innehåll.

Efter skönsång för den lilla som fyllde hela 1 år idag, så var det full fart. Frukostmys först, sen tog jag och sparkade ut PBP och sambon så att jag kunde göra mig färdig samt städa lite eftersom det skulle komma gäster på em.

De gick till affären där PBP fick välja vad hon ville i present. Hon valde ett lejon som man drar efter sig när man går. Hon gillar sånna skaer nu!

Jag tyckte jag hade hur mkt tid som helst på mig när det gick så jag passade på att ta en lång och skön dusch. Alltid skönt att glöta ordentligt innan man ska upp i en gynstol! Undrar om de får dit folk som inte tvättat sig ordentligt och liktsom bara skiter i att det luktar gammal fiskaffär när de slänger isär benen? Det får de säkert. De tänker säkert att personalen minsann är van eller har betalt för att göra det eller nåt. Jag skulle skämmas ögonen ur mig om jag inte kände mig helt nytvättad när jag kom dit! Jobba med kvinnor i gynstol skulle jag nog ha väldigt bra betalt för att göra!

Hur som helst så gjorde läkaren ett ultraljud på mina äggstockar för att se hur pass mogna äggblåsorna hade blivit. Det såg bra ut sa hon, men jag tyckte att det såg ut att vara färre än tidigare gånger, men det kanske inte gör ngt, för då var jag på gränsen till överstimulerad. Vi ska dit för äggplockning och sånt på tisdag. Fy, det ser jag verkligen inte fram emot. Att ta hormoner och få vallningar och sånt är ingenting mot äggplockningen. Det gör ont när de kör upp en typ dildo med en lång nål på som de kör ut igenom slidväggen för att komma åt äggblåsorna som de tömmer genom nålen. Det känns som att de håller på att tillverka ett durkslag av ens underliv... Sen tycker jag att jag har känt mig så himla utlämnad när jag har legat där. Framför allt första gången då jag inte riktigt visste vad som väntade.

Då ska iaf PBPs farmor och farfar vara barnvakter för första gången. Det kommer nog att gå jättebra! Hon tycker verkligen om dem nu. Hon har ju varit lite rädd och blyg för dem tidigare, men nu har det släpt och det är skönt för alla parter!

När jag kommit hem så hann jag med typ en halvtimme i soffan innan det var dags för att laga mat och fixa iordning innan gästerna kom. Sen har vi haft en trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0