Ordning

Nu har det varit stiltje ett tag här på bloggen igen. Jag är ju en periodare och nu har vi haft två veckor med olika sjukdomar här hemma, vilket gjort att jag inte orkat skriva någonting.

Nu är jag iaf tillbaka. Nästan helt. Har kvar lite rossel i rören och lite hosta men men, det kan man ju inte gräva ned sig för!

Idag har jag hunnit till gymmet. Sprang med vissa gångpauser i 5 km. Konditionsmässigt hade jag orkat 10km men jag vågar inte annat än att starta lugnt för att ljumskar, knän och annat skit på kroppen ska klara av den ökade påfrestningen.

För tillfället ligger jag i ett skönt varmt bad. Ska snart ta mig upp för att laga lite lunch och sen är det jobbet som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0