Slarv med maten

Det har varit dåligt på matfronten för mig nu ett tag. Det visar sig direkt på vågen och sänker ner mig i ett depphål! Och vad gör en person med ett så pass snedvridet sett att se på mat som jag har??? Jo, man äter ännu mer eftersom mat fungerar som tröst. Sjukt och inte logiskt för fem öre!

För att försöka ta mig ur deppen, så mätte jag mig runt buken imorse eftersom vågen visade på ett kilo plus sedan förra veckan. Jag hade trots allt minskat en cm och det kändes ju bra!

Det känns som jag har koll på träningen och tycker att det är skönt att gå till gymmet. Nu gäller det bara att känna likadant när det kommer till maten. Det får bli min läxa framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0