Nöjd och lite stolt

Idag sprang jag 10 km på löpbandet på gymmet. Kände redan från början att benen och orken kändes ok, så jag tänkte att nu jäklarns ska jag allt testa om jag klarar en mil. Det är ju bara en månad kvar till Å-varvet som är en kvarts mara.
Tänk att jag klarade det! Jag är riktigt stolt över mig själv! Så här långt har jag aldrig sprungit utan vila någon gång. Iof räknade jag in uppvärmningen och nedvarvningen, vilket betyder att jag gick sammanlagt en kilometer, men jag är lika nöjd med att ha sprungit nio km om jag ska vara ärlig!
Nu vet jag att jag kan och att jag har sträckan i benen. Nu är det bara lite ökning av fart kvar, samt att springa sträckan utomhus, vilket självklart är jobbigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0