Fredag

Jag hade riktiga fredagskänslor igår. Karln ville äta pizza och tjejerna åkte till mormor och morfar, men tydligen säger de som vet att det var fredag först idag. :-)

Började praktiken kl 08:00 imorse. Fick sluta lite tidigare än beräknat så jag skulle hinna ha lite ledigt innan jag skulle jobba. Det tyckte tjejerna jag kunde behöva. Vet inte om jag verkar extra disträ och trött, eller om jag skött mig extra bra så de tyckte jag var värd det...? ;-)

Jag använde den tiden till att gå till jobbet istället för att ta bilen. Skönt men varmt! Sen blev det så klart en promenad hem också vid 21:45 när jag slutade. Det hade mulnat på ordentligt till dess och det såg ut att bli ett riktigt åskväder! När jag gick så stänkte det en del, men jag hann nästan fram till porten innan det började ösa ner. Fick springa lite de sista tio metrarna. Skönt att jag inte gick från jobbet fem minuter tidigare. Då hade jag blivit riktigt våt! Ibland ska man ha turen på sin sida... :-)

Imorgon blir det plugg och jobb hela dagen. Man kan nog säga att det kommer vara dåligt med träning i stort sätt hela kommande vecka. Så kan det bli ibland, men jag ska göra mitt bästa för att det ska bli någon träning i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0