En jäkla ljumske

Jag har problem med en ljumske. Det började när jag sprang mina milar. Skit, är det rätta ordet för det! Det känns lite som ett slag i ansiktet nu när jag kommit igång och tränat ordentligt! Men det är klart att man ska lyssna på kroppen, så den här veckan kommer jag ta det ganska lugnt.

I söndags var jag och sprang runt Gröngarnsåsen och dyarna tillsammans med Sandra. Det var i ett lagom lugnt tempo och vi avslutade med backträning i, enligt mig, Enköpings jobbigaste sandbacke. Rätt ont i ljumsken i ca 12 timmar efter det.

Igår tog vi en kvällspromenad. Kändes lite i ljumsken, men ingenting ihållande. Det var skönt!

Idag har det varit en vilodag. Jag har passat på att titta på Estelles dop och nu tittar jag på ESC. Förkortas det så???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0