Mål

Det gäller att ha tydliga mål och morötter så man har någonting att kämpa för och tänka på när det går lite motigt. För mig gäller följande:

21/4 ska jag springa ett lopp som heter spring cross. Loppet går på norra djurgården och jag springer 6 km.
1/9 är det dags att springa tjejmilen. Även den på djurgården.
23/9 är det tänkt att jag ska springa 1 mil i salomon trailtour i Eskilstuna.

Dessa är målen för i år. Nästa år ska jag springa tjurruset i oktober.Jag och ett par tjejer till funderar även på att cykla tjejvättern nästa år. Det vore riktigt roligt, för cyklingen har jag tappat lite nu. Det är ju jätteroligt och lätt att träna!

Har ni några morötter i träningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0