Länge sedan!

Nu var det ett bra jäklarns tag sedan det blidde något inlägg här.

Jag hade en tanke på att det här får bli min träningsblogg. Inte så speciellt roligt för någon annan än just mig kanske, men så får det vara. Bloggen har ju inte direkt roat någon det senaste året. Kan tänka mig att man blir ganska så less på ett inlägg om potträning om man läser det varje dag... :-)

Den som vill kommer nu kunna följa min väg mot ett sundare liv ett tag framöver. Jag känner att  jag behöver skriva av mig lite då och då och jag kan inte fylla fb hur mycket som helst med kost- och motions- statusuppdateringar.

Om jag vågar så kommer jag att sätta ut en före bild och sen ta nya kort vartefter jag minskar i storlek. Är dock inte riktigt mogen för att sätta ut den till allmän beskådning riktigt än...

Skriv gärna era träningsvanor och som hjälp och peppning. Kan aldrig få för mycket av det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0