Hohoooo

Det har varit lite tyst h är på bloggen ett par dagar nu. Det beror på att jag är inne i en riktig träningsdepp. Den började redan förra veckan och att ha gått upp 3!!!! kg efter helgens utsvävningar så är det nu total träningsdepp!

Jag tyckte inte alls att utsvävningarna var så stora. Visst drack jag, men inte fruktansvärt mycket. Jag åt minimalt med chips och liknande. På söndagen köpte vi pizza som även fick bli lunch på måndagen. En onyttig helg, ja visst, men att det skulle resultera i tre hela kilon känns sjukt!

Nu är jag alltså nästan tillbaka på noll. Därav deppen!

Det finns ju inte så mycket annat att göra än att fortsätta träna och äta bra. Sen kommer det nog att dröja bra länge innan jag är ute och svirar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0