God natt!

Har varit på en jättetrevlig tjejkväll. Vi tittade på melodifestivalen, åt gott och snackade. Skulle verkligen vilja att vi fick ihop det lite oftare!

Jag är jätteglad efter ikväll! Jag fick nämligen jättefina födelsedagspresenter! Två st träningstoppar. De var jättesnygga och verkligen något jag behöver! Jag sa senast idag till karln att jag var tvungen att skicka efter lite nya träningskläder. Kunde inte ha fått en bättre present! Tack alla goa tjejer!

Sen en sak till... Kanske inte låter som en sån stor sak, men jag stod över både pizza och snacks. Jag höll mig till min sallad och kesella med mango och jordgubbar. Det är bra gjort! :-)

Ingen träning imorgon. Kroppen behöver vila lite och jag behöver plugga MYCKET!!! Ska försöka dra ut familjen på en långpromenad bara.

Nehepp! Snart är det en ny dag. Bäst att somna innan det slår över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0