Första träningspasset på nya planeringen

Japp. Nu var det avklarat. Det blev som planerat intervaller och styrka. Så himla skönt! Jag känner hur mycket bättre kroppen mår när jag går och tränar regelbundet!
Morgondagens planering kan bli lite ändrad. Jag blev inbokad på att prova MILON på gymmet. Finns risk för att jag inte kommer palla 7 km löpning på det sen. Men det återstår att se. Jag har ingen aning om hur pass jobbig MILON är, men jag springer väl på så långt jag orkar så får det vara bra så.

Ny har jag gått ner två av de där tre kilona som jag gick upp i helgen. Tur att de inte hade lust att stanna kvar längre än så här! Nu ska bara det sista bort också, så jag äntligen kan få komma ner under fem kilos viktminskning. Det längtar jag efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0