Dagens motion

Idag blev det inte mer motion än en promenad på drygt en timme. Bättre än ingenting och jag kan meddela att mina lår verkligen behövde röra sig lite, för jäklarns vilken träningsvärk jag hade imorse!

Ett utav mina största problem nu är att jag inte får sova ordentligt. I natt var jag uppe med Astrid fyra gånger och vaknade minst lika många gånger pga karln och Elsa. Det gör ju att man går och är trött mest hela dagarna. Hoppas jag får sova bättre om några år när de har blivit lite större!

Jag har inte gått ner mera i vikt, men jag är på G att kunna spänna skärpet ytterligare ett hål längre in. Det känns bra! Igår mätte jag mig på en massa ställen och tänkte mäta igen en gång i veckan. Hoppas måtten visar något när vågen står stilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0