Spåret

Idag träffade jag Sandra vid spåret. Vi sprang trean och körde backträning. Idag orkade jag fyra gånger uppför backen. Tanken är nog att öka minst en gång vid varje backträningstillfälle.

Vi sprang lite snabbare än vanligt idag, vilket känns bra! Jag har ju sån tur som har Sandra som drar runt mig!

Jag kände att jag tog i ordentligt på gymmet igår. Har nämligen finfin träningsvärk idag! :-) älskar't!!!

Är lite trött idag efter en natt med bara lite drygt tre timmars sömn... Men men, bara köra på så somnar jag väl som vanligt i soffan vid halv åtta... ;-)

Imorgon tror jag att det får ta och bli ett pass på gymmet igen. Om det inte är jättefint väder. Då vill jag kanske springa en runda istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0