Milon

Det blev 2 km löpning som uppvärmning och sen ett varv på milon. Jag hade lite tidspress idag, så det fick gå snabbt på gymmet. Avslutade med lite benövningar och plankor. Sneglade lite på en kille som tränade med en pt. Han fick en övning för magen som verkade skitjobbig. Ska testa den nästa gång jag går dit. Jag tyckte det skulle kännas lite knäppt att testa den när de bara var två meter bort... :-)

Tydligen ska man kunna öka på vikterna på milon med ett kilo per gång. Jag tycker det låter sjukt jobbigt, men jag får väl ta och testa.

Imorgon blir det promenader och en sväng i 5 km spåret i Gånsta. Ska bli spännande att se hur mycket jag orkar i terräng. Det blir ju lite annat än bara springa på ett rakt löpband.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0