Gårdagen

Det blev inte mycket till bloggande igår inte... Jaja, så kan det vara ibland.

Jag kunde smita ifrån tidigare igår och hann därför med att träna före maten. Hade tänkt att springa en lite längre distans, men då jag kände av båda knäna efter bara ett par minuter så fick det bli en pw som uppvärmning istället. Gick ju bra det med!
Sen blev det två varv i milon. Den här gången ökade jag på ett kilo på varje maskin. Så var ju tydligen tanken att man ska kunna göra varje gång. Ska testa det nu under en period så får vi var det tar stopp någonstans. Jag lär ju inte kunna öka med ett par kilo i veckan under hur lång tid som helst. Ge mig ett år och jag har ökat med 100 kg liksom. Skulle inte tro det va!?! :-)

Träningen gick i alla fall bra, fast jag märker ju att jag skulle kämpa mera om jag hade någon som stod bredvid och peppade mig.

Nu kanske ni undrar varför jag fick ont i knäna... Jo, det var så att jag och Sandra hade sprungit 5:an i Gånstaspåret dagen innan. Mina knän tyckte att det räckte! Det bästa man kan göra i ett sånt läge är att lyssna på sin kropp och ta det lite lugnare med övningar som belastar problemområdet. Jag har försökt att träna bort smärta förut och tro mig, det gör det INTE!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0