Gånstaspåret

Imorgon är det dags för en tur i spåret igen. Sprang där igår och det gick lite snabbare än sist, men första km gick fasligt långsamt! Tror det beror på att jag inte var uppvärmd för fem öre när vi startade. Imorgon ska jag försöka vara det och se om det går bättre då...

Kollade filmer från spring cross som det är dags för på lördag och insåg att det bara var vältränade smalisar som sprang. Jaja, någon ska väl komma sist också... :-)

Imorgon blir det en pluggardag. Välbehövligt! Torsdag bli det sova, begravning och jobbnatt. Fredag går ju bort till viss del för sömnen, men jag funderar på om jag kanske ska ta mig till gymmet. Eller kanske bara en promenad. Beror på hur kroppen känns. Lördag blir det loppet och söndag blir det vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0