Ett varmt bad

Just nu unnar jag mig ett varmt bad efter träningen. Det blev inte spåret idag som det var tänkt från början, utan 3km löpning på bandet och sen styrka på det.

Det kändes att kroppen var lite tröttare än vanligt, vilket inte är så konstigt efter bara tre timmars sömn efter att ha varit vaken i 28 timmar. Jaja, så blir det ibland och det är ju bara till att anpassa sig till dagsformen.

Jag testade ett av Sandras program idag. Jäklarns vad jobbigt! Jag tycker att jag är ganska så stark, men när man gör helt nya övningar och ska aktivera muskelgrupper som man inte är van att använda så känns det lite som att börja om på noll. Men samtidigt känns det som en utmaning och se hur mycket jag orkar. Det är jätteskönt att jag nu äntligen har kommit dit i min träning!

Så snart badet är slut så blir det plugg för hela slanten för mig. Så då vet ni vad jag sysslar med i kväll. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0