Äntligen

Nu har jag äntligen lyckats ta mig till gymmet igen. Har inte tränat sedan i lördags och då var det ju loppet. Det var väl en vecka sedan jag var på gymmet sist och det känns som en evighet!!!

Jag är inne i någon sorts downperiod igen då det känns jobbigt både med kost och motion. Men det kändes faktiskt bättre när jag varit och tränat, så jag antar att det bara är att träna sig ur den här perioden.

Idag började jag med pw på löpbandet som uppvärmning. Det övergick sedan till intervaller 4/12 med lutning 0.5. Inte mycket lutning, men bättre än ingen tänkte jag. Avslutade med 15% lutning och gång i några minuter. Det suger verkligen musten ur benen! Har ni inte provat det, så gör det!
Efter det blev det ett varv i milon. Det var ett bra tag sen sist, men jag ökade ett kilo på alla maskiner iaf. Tror nog att jag får hoppa över ökningarna nästa gång, för det var riktigt jäklarns tungt idag!
Sen lite fria vikter, plankor och benövningar. Härligt trött sen och väl värd en smoothie när jag kom hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0