Krax!

Så låter jag idag. Jag har fått en förkylning som mest har satt sig på rösten. Skönt på ett sätt, men lite jobbigt när man tänker sig att man ska vara tyst i några timmar för att spara på den lilla röst man har kvar och barn och karl tydligen tycker att man ska prata och gorma mest hala tiden. Kan ju vara så att de vill ha bort varenda liten gnutta av min röst så att de får det lite lugnt och skönt i några dagar.

Det blev iaf inget jobb idag. Skulle ha jobbat i Uppsala i natt, men brukaren mår nog bättre av att inte träffa några sjuka människor. Nästa jobbpass är på onsdag natt. Vet ni vad det betyder??? LEEEEDIGT! Jag är ledig i flera dagar. Känns härligt! Jag behöver verkligen det nu! Jag har jobbat för mycket och sovit för lite den sista tiden. Men det ska jag försöka ta igen de kommande dagarna. I morse fick jag faktiskt sova till 08.30 (sommartid). Det är inte illa för att vara hemma hos oss!

Nu till månadens absolut minst roliga sak. Att betala räkningarna.

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0