Första natten i sängen.

Vilken härlig känsla i kroppen jag har nu! Första natten på väldigt länge i min egna sköna säng. Tillsammans med sambon oxå. Det är inte alls lika mysigt att gosa ner sig i sängen på dagtid. Barnen har sovit länge idag oxå. Kanske kan det hjälpa till med den sköna känslan. Stora tjejen har väckt mig två gånger och minstingen en. Lillskruttan ville inte gå upp förrän tio i sex och PBP sover fortfarande och klockan är ju kvart i sju nu. Så länge har hon inte sovit på år och dar...

Det har börjat lukta lite skumt här i vardagsrummet, så jag tror att jag har annat jobb än just bloggande framför mig nu. :-)

Det ser ut att bli en fin dag, så passa på att vara ute alla ni som har möjlighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0