Förkyld!

Den kom bara helt plötsligt. Förkylningen alltså. Jag kom hem från jobbet och sen hux flux så går jag omkring och nyser och snorar. Konstigt! Brukar det inte smyga sig på lite i taget?

Det har varit en bra vecka med jobb och fint väder. Hemma har vi härliga ungar och glada vuxna! En bra vecka alltså!

Veckan som kommer så ska jag jobba här i Enköping. På riktigt alltså. Jag börjar med en kort introduktion av morgonrutinerna på tisdag och sen jobbar jag fyra nätter den här veckan. Varför börja med någon natt här och där när jag kan köra för fullt på en gång???  :-)

Idag slutade jag klockan fyra i Uppsala. På vägen hem var jag tvungen att svänga förbi affären. Det slutade med att jag inte kom hem förrän straxt efter halv sex. Det var sjukt trist, för jag fick bara en timme tillsammans med barnen. Dessutom kan jag tillägga att det inte är den roligaste timmen på dagen. De är ju lite smått slutkörda då om man säger så... Jag är glad att jag mest kommer att jobba natt framöver. Då får jag ju träffa dem från klockan fyra iaf om jag behöver sova i åtta timmar. På ett ungefär iaf...

Vad händer mer den kommande veckan? Jo, imorgon fyller moi år. 18, 45, 23? Vem vet... Sen så ska det väl tränas en del oxå. Tror att veckan kommer att se ut så här:

må-afrikansk dans
ti-body pump
on-zumba
to-spinning eller pump
fr-vila
lö-badhuset?
sö-vila

Får väl se hur bra jag följer det här. Det återstår väl att se hur pass trött jag blir av att jobba på nya stället. Spännande ska det iaf bli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0