Sjuk eller inte?

Idag har jag mått sjukt konstigt! I morse mådde jag jätteilla och trodde att jag skulle få tillbringa min dag inne på toaletten. Jag fick inte i mig ngt att äta. Det enda som kom ner i halsen var ett par klunkar vatten. Sen efter tolv någon gång så gick illamåendet över och kvar var bara tröttheten. Den gick över efter lite middag och en varm dusch. Jag känner mig bara som ett stort frågetecken. Vad tusan var det där liksom?

Barnen har iaf varit världens underbaraste idag! De har roat sig själva på ett sätt som jag aldrig har sett förut. Mina underbara ungar! :-)

Hoppas nu att jag får må bra ett tag framöver. Man känner sig så matt och orkeslös. Tror att jag har varit den absolut tråkigaste mamman idag. Jag får ta och vara extra rolig någon annan gång istället! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0