Nu börjas det.

Idag är det första dagen i mitt nya liv. Hahaha, vad det lät! :-) Nu är det slut på godis, chips och annat onödigt och början på en era med motion. Imorgon ska jag skriva in mig på gymmet och sen har jag tänkt att jag ska träna varannan dag. Kanske inte alla pass just på gymmet. Jag har ju simkort och träningscykel oxå, men jag tror att gymmet är en bra början.

Jag kan inte påstå att jag är laddad för fem öre, men kanske är det bättre att börja då. Det kommer ju inte att bli så att jag tappar sugen efter några veckor, för den han jag ju aldrig haft. Det kan ju bara kännas bättre liksom.

Jag ska köpa en billig "målklänning" som jag vill kunna komma i efter sommaren. Tänkte att det kunde vara ett roligt mål. Annars är det så lätt att bara stirra sig blind på vikten hela tiden.

Nu längtar jag efter våren, så jag kan börja springa ute, för det tycker jag är riktigt skönt! Kanske kan dra ihop lite folk att springa ett par lopp tillsammans med? Vårruset nu till våren och tjejmilen på sensommaren. Ska ta och kolla upp hur många man behöver vara för ett lag. Det är ju alltid roligare om man är några stycken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0