Magsjuka.

Nu har magsjukan kommit och hälsat på igen. Det är lilltjejen som är värst drabbad. Hon är alldeles skinnflådd i rumpan stackarn! På dan igår kom det alla vägar om man säger så, men framåt kvällen kunde hon iaf dricka lite utan att kräkas. Sambon har oxå fått en liten del av bacillen, men inte så farligt. Han verkar mest fruktansvärt trött! Jag mår än så länge bra. Håll tummarna för att det fortsätter så!

Stora tjejen är i Eskilstuna, men kommer hem till sjuklingarna idag. Känns så där att ta hem henne till magsjuka, men de i E-tuna måste ju jobba de med.

Det kan hända att bloggningen blir lite lidande av allt äckel som jag måste torka och alla tvättmaskiner jag måste köra. Bara så ni vet.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, vad jag tycker illa om magsjuka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0