Hemma igen.

Då har jag varit och hälsat på i skolan där jag ev kommer att hoppa in som timvikarie lite framöver. Nu väntar jag bara på att registerutdraget från polisen ska komma så de ser att jag inte är en skurk, utan en rätt så snäll och laglydig människa som gärna jobbar hos dem.

Personalen verkade trevliga och barnen var snälla. Det jag såg iaf! ;-) De allra flesta befinner sig på en högre nivå än de barn jag har arbetat med tidigare, men det ska väl inte vara några problem hoppas jag. Det ska bli roligt att friska upp teckenkunskaperna lite! Nu har jag någonting att göra på kvällarna förutom att träna och glo på dumburken.

Nu ska jag laga lite lunch. Minstingen är hos farmor och farfar i ett par timmar till, så jag har lite egentid idag.

Imorgon ska jag till Uppsala på intervjuv. Hoppas att det går bra även där!

Det blir måpnga dagar hos farmor och farfar för minstingen den här veckan. De är så snälla som ställer upp och
passar henne när jag behöver lite hjälp! Det uppskattas väldigt mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0