Frustrerad!

Jag känner mig för tillfället väldigt frustrerad! Som jag har berättat tidigare så har jag börjat att söka jobb. Och jag vill verkligen ha ett! Därför känns det lite smått frustrereande när det inte komer in så många nya arbeten under helgen på arbetsförmedlingen. Jag vill kunna söka några stycken varje dag. Annars så känns det som att jag bara står på samma ställe och stampar.

Snart är det dags att börja ringa runt och att skicka spontana CV till olika ställen.

Hoppas att jag får napp någon gång snart!

På tal om att ta tag i saker och så, så har jag nu bokat in mig på en genomgång i gymmet. På tisdag fm är det dags. Nu ska det brännas lite fläsk. Jag är sjuuuuukt trött på att se ut så här nu! Jag är jättesugen på att testa zumba och dansaerobics! Någon som har erfarenhet från sånna pass? Jag längtar oxå till våren då jag kan börja springa och cykla ute!

Nu är jag på G här hemma!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kan rekommendera zumba.

2011-01-10 @ 16:04:21
Postat av: Elin

Då ska jag verkligen se till att gå på ett sånt pass. Tycker tom den töntiga TV-reklamen är medryckande!

2011-01-10 @ 19:46:00
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0