Bättre och bättre!

Var som sagt på dansaerobics idag. Jag skrattade inte riktigt lika mycket den här gången, för jag hängde faktiskt med en hel del. Riktigt roligt var det. Det är bara en liten sak som irriterar mig. Jag får jätteont i, vad ska man kalla det för, skarven mellan tårna och foten.

Frågade ledaren vad hon trodde om det. Om det bara var att fortsätta iaf eller om jag kanske skulle ta det lite lugnare. Hon trodde att det kunde bero på skorna. Jag har joggingskor när jag tränar nu för tiden eftersom det inte bara var de vanliga delarna på kroppen som gick upp i vikt när jag var gravid, utan även fötterna blev gigantiska. Detta medför att jag inte får plats i mina nästan oanvända aerobicsskor som jag köpte efter att PBP föddes...Känns lite småsurt om jag ska vara ärlig! Nu får jag ta och köpa mig ett par nya gigantiskt stora aerobicsskor. Hon tipsade även om att jag kunde ta och hoppa mera på hela foten och inte bara längst fram på den. Ska testa det oxå.

Nästa träningspass blir på onsdag klockan 18.45. Då ska jag zumba!!! Ledaren där heter Sabina och är en ärtig äldre kvinna som har sjuuuuukt mycket energi och är superhäftig! Jag ser verkligen fram emot det passet.

Jag har bokat in mig på 75 minuters spinning på torsdag oxå. Är det någon som inte kan få tag på mig på fredag, så ligger jag antagligen och är lite smådöd på golvet i spinningsalen. Den stora frågan är om mitt underliv verkligen klarar av att gå på spinningen på fredag oxå som jag har tänkt att göra... Hittills har det gått bra! Det verkar som att jag har ganska så mycket av kroppens egna smärtstillande där nere. Ni vet det där som man sörsöker aktivera med TENS och kvaddlar under en förlossning. I vilket fall som helst så brukar det inte göra ont längre när man har kommit sisådär tio minuter in i passet. Och det ska göra lite ont att bli snygg, eller hur! ;-)

Nu ska jag gå och knyta mig. God natt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men sälj skorna på typ tradera eller blocket då! Så kan du köpa nya för pengarna :-)

2011-01-25 @ 05:59:18
URL: http://agnesochjag.blogg.se/
Postat av: Elin

Du e inte dum du. Det kanske jag skulle ta och göra...

2011-01-25 @ 07:54:47
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0