Allt man läser i tidningarna är sanning, eller hur!?! ;-)

Jag satt och kollade runt på aftonbladet och hittade den här artikeln. http://www.aftonbladet.se/wendela/article8203951.ab 

Den hadlar om att vackra kvinnor föder döttrar. Eftersom jag har två döttrar så kan jag inget annat än att lyfta på hatten och tacka för komplimanget! Det är sånna här undersökningar och forskning som är riktigt viktiga här i världen! Hur skulle vi klara oss utan fakta som denna? Hade jag inte läst detta, så hade jag verkligen inte vetat att jag ränades till de vackra här i världen, utan till de ganska så alldagliga.

Om jag inte tar fel så är det väl dessutom så att det är karlarna aom "bestämmer" hurvida det blir en flicka eller en pojke?


Har fått åtmivstonde en son. Lite alldaglig, kanske?


Fött två flickor. Måste alltså vara fruktansvärt vacker! :-)

När jag var yngre gick jag i samma klass som en tjej som hade 6 systrar! Inga bröder dock. Den mamman måste ha varit en av de snyggaste i Sverige, eller hur!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0