Viktras.

Hemma hos oss lyser viktraset med sin frånvaro. Jag förstår inte riktigt varför. Jag förväntar mig inte att jag ska tappa 5 kg i veckan direkt, men några hg kunde jag väl få tappa iaf tycker jag!

Jag har ingen jättepanik över detta, men det irriterar mig lite. Jag har ju ändå ändrat min livsstil en hel del. Istället för att ligga i soffan eller sitta framfördatorn på kvällarna och käka stora mängder smågodis så går jag och tränar 5 dagar i veckan. Jag har slutat med godis, chips och läsk dricker jag en gång i veckan. Mat äter jag som vanligt. Kanske att jag ahr minskat något på portionerna och så men här finns det lite mera utrymme för minskning av kalorier.

Borde inte kroppen tycka att jag gör mera och äter mindre än tidigare? Är det inte då som man ska gå ner i vikt? Eller har jag någon antiviktknapp på kropen som råkar vara konstant intryckt?  :-)

Jaja, det är väl bara till att minska yttrtligare på portionerna och se om någonting kan tänkas hända...


Tänk den som kunde få se ut så här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0