Världen är bra orättvis ibland!

Som jag har berättat ungefär en miljonfyrahundraåttiotvåtusentrehundratjugotre gånger här på bloggen så händer det nada med min vikt trots att jag tränar skiten ur mig fem gånger i veckan samt har dragit in på i stort sätt allt onyttigt skit som jag tidigare har stoppat i mig.

Karln tyckte idag att han kände sig lite smalare och att man såg hans rutor. Han gick därför och ställde sig på vågen för att se om han hade gått ner någonting. -2,5 kg!!! Nu ska jag berätta hur mkt han har ansträngt sig. Istället för att köpa påsar med chips så har han köpt jordnötsringar samt naturgodis. Istället för lösgodis så har han köpt snickers. Ingen ökning av motion över huvud taget.

Hallå! Kunde inte jag ha fått gå ner ett par hg iaf???Som sagt, världen är bra orättvis! :-)



OBS Jag vet att det finns större orättvisor än just denna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0