Sömnproblem.

Jag förstår inte varför kroppen fungerar som den gör. Eller fungerar förresten. Min kropp känns mera som att den har slutat fungera över huvud taget! Igår kväll när jag skulle gå och lägga mig så kunde jag bara inte sova. Jag låg och vred och vände på mig i en timme innan jag äntligen kunde somna. Efter ca tio minuter var det dags att gå upp och trösta lillskruttan och få henne att somna om. Barnens pappa hade nämligen inte hört henne... Han hade inte gått och lagt sig än, utan var uppe och grejade. Kul! Sånt tycker jag är så himla roligt! Att behöva gå upp, fast jag inte behöver. NOT!!! Alla som kanske tycker att jag låter lite bitter ska bara veta hur sjukt trött jag är just för tillfället!

Jaja. Humöret kan ju inte så mkt annat än bli bättre idag och det känns ju bra! :-)

Idag blir det en vilodag. Ingen träning alltså. Jag blir nästan lite stressad över det. Det kännssom att kroppen vill köra ur sig ordentligt någon gång varje dag. Jag får väl ta och springa upp och ner i pulkabackarna istället...

Karln ligger och sover. Får se hur lång sovmorgon han tänker ta. Stora tjejen börjar bli hungrig nu, så sovmorgonen blir nog inte alltför lång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0