Snart lön. Eller kanske inte...

De är ju inte alltför lång tid kvar till man får lönen. Eller i mitt fall bidrag. Eller ska man säga föräldrapenning kanske.

När pengarna väl har rullat in så är det dags för spinningskorna till och börja med hade jag tänkt. Är det någon som har några skor som ni är nöjda/missnöjda med så tipsa gärna. Jag har ju absolut ingen aning om vad man ska ha för några. Kanske ska tillägga att jag har fötter som ser ut som Kalle Ankas. Platta och breda alltså. De ställer ofta till med bekymmer när man ska köpa skor!

Tips mottages alltså gärna!

Cykelskor Landsväg/Spinning Newline Bike Shoe Woman Spinningskor Shimano FN-52 Svart inkl. SPD-klossar + strumpor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0