Mobilbloggning.

Skickade en bild för några timmar sedan och ser nu att den inte har kommit in. Nu är den stora frågan om jag ska skicka den en gång till eller om den kommer av sig själv så småning om??? Hela blogg.se verkar segt just nu. Är det inte så ganska så ofta? Jag gillar verkligen inte sega sidor! Jag hade ju kunnat göra någonting superviktigt under de där minutrarna som jag bara sitter och väntar. Som att ligga i soffan och titta på ngt IQ-befriat program tex. :-)

Ha en toppenkväll, för det ska jag ha. Ännu bättr hade den varit om jag hade gått och tränat, men det kan jag ju inte göra precis varje dag. Ska ju skaka loss på zumban imorgon. Tjohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0