Lite klent med uppdateringar.

Japp! Det har varit lite dåligt på uppdateringsfronten den senaste tiden. Anledningen till detta är att jag har varit sjukt trött och haft en massa saker för mig. Det hela har slutat med att jag nu har två jobb som jag tror att jag kommer att trivas jättebra med. Det ena är redan påbörjat om man säger så. Där vet jag att jag trivs! Det andra ska jag gå dubbelt på i kväll/natt. Jag är säker på att jag kommer att trivas hur bra som helst även här då de personer som jag träffade igår när jag var där var supertrevliga. Men det kanske folk är mest... :-)

Vad mer? Jo, jag fick reda på att vi ska åka utomlands i höst. Trevligt värre! Har inte åkt till ngt varmt ställe sen -02 och det var ju några år sedan. Eller vänta förresten, det var -01. Tiden går alldeles för fort! Jag hinner inte riktigt med...

Nu ruttnar lillfisen ur. Hon vill ha sin mamma!

Ha en fin dag i kylan!

Kommentarer
Postat av: tasha

kika gärna in på min blogg om du har tid <3

2011-02-23 @ 12:01:26
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: Kristin!

Hejsan! kommentera gärna hur jag utför mitt första videoinlägg :)

2011-02-23 @ 12:26:53
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: J E S S I C A

hej !

kolla gärna in min blogg om du vill, har en frågestund på gång, så jag skulle bli jätteglad om du skrev några frågor till mig, puss & kram :)

2011-02-23 @ 12:34:12
URL: http://thatsjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0