Helgen.

Vad händer i helgen? Jo, imorgon ska hela familjen till badhuset. Ska bli roligt och jag ska knycka lite tid så jag kan simma några längder. Hoppade ju över spinningen idag, så jag kan behöva simma lite imorgon istället. Resten av dagen blir lugn och kommer antagligen att gå i städandets tecken.

Söndagen kommer jag först att spendera på jobbet i Uppsala för att sen komma hem en snabbis innan vi packar ihop oss i bilen och åker till Nykvarn på kalas. Trevligt trevligt! Blir tyvärr ingen träning på söndag heller. Det riktigt kliar i mig när jag inte går och tränar en dag. Det är ju så skönt att komma dit och bara köra slut på all energi och bara släppa lös allt dåligt som man har inom sig. När man kommer hem sen så orkar man helt enkelt inte fortsätta att vara på dåligt humör eller tänka negativa tankar. Nej, man är bara skönt slutkörd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0