God natt!

Japp! Jag känner att det är dags att gå och knyta sig nu! Lillfisen sov hela natten i sin säng i natt så jag kan väl knappast räkna med ytterligare en lika bra natt. Nej, det är bäst att se till att man får sin skönhetssömn. :-)

Satt och kollade på kommande träningspass och såg att det ska vara både afrikansk dans och zumba nästa lördag. Hallå! Kunde de inte ta och sprida ut det!?! Jag vill ju gå på båda ju! Kan man göra det? Boka sig lite dubbelt så där? Kan ju finnas viss risk för att jag på slutet av zumbapasset inte existerar som någonting annat än en pöl på golvet... Men vad tusan, det kan det väl vara värt, eller hur?!? Man har ju faktiskt en kvart mellan passen att vila upp sig på. :-)

Jag tror nog att jag blir så illa tvungen att välja ett av passen. Jag har ju en hel vecka på mig att bestämma mig för vilket. Just nu lutar det nog mot den afrikanska dansen. Mest för att jag aldrig har provat det tidigare.

Det är så himla roligt nu, för jag älskar verkligen att träna. Visst har jag känt mig matt den här veckan och inte haft någon direkt ork, men ändå sitter jag och finular på hur jag ska lägga upp veckans träningspass.

Nu kommer min favvospinninginstruktör att vara borta i typ två veckor så då kan det kanske hända att Sandra lyckas lura med mig på något body pump-pass. Vi får väl se... :-) Nej, det kan faktiskt vara roligt att testa någonting nytt. Tror att det skulle vara bra för mig att gå på ett sånt pass i veckan eftersom jag tycker att det är så sjuuuukt tråkigt att gymma! På ett bodypump-pass så får ju hela kroppen sig en genomkörare. På spinningen är det ju mest bara benen som jobbar. Attans, ju mera jag tänker på det desto mera inser jag ju att jag skulle behöva det. Jag ska nog ta och testa en gång så kan jag lova att ni kommer få höra vad jag tyckte om det sen.

Det fanns en anledning till att jag satte igång datorn en gång till ikväll. Det var en sak som jag tänkte att det där måste jag ta och skrivapå bloggen. Kommer jag ihåg vad det var? NEJ! Självklart inte. Jag är ju nämligen utrustad med första klassens teflonhjärna! :-) Jaja, det var säkert inte så viktigt...

Imorgon ska vi till pulkabacken med barnen. Nu var det ett tag sen, så det ska bli roligt! Tänk om det kunde ta och bli strålande sol så kanske jag kan få med mig karln på en promenad oxå. Jag har ju en bok som jag ska leverera. Kanske kan locka med att det är lite bråttom med den... Det gäller att vara lite klurig när det kommer till att få gå på långpromenader. Nej, nu är jag kanske lite elak. Han har blivit fruktansvärt mycket bättre på det de senaste åren!

Just det, det var ju dags att gosa in sig i kudden nu.

Ett litet PS till er som har åkt till varmare länder: Jag är inte ett dugg avundsjuk på er nu när vi har fått fem meter snö och har -10 grader och snålblåst här hemma. Inte ett dugg avundsjuk, hör ni det! ;-)

Kommentarer
Postat av: Stekarna

Tjohooo!



Ser ju riktigt mysigt ut med snö ju, eller inte, hade nog hoppats på att skiten töat bort, jaja får väl stanna 1 månad till :)

2011-02-11 @ 23:54:51
Postat av: Elin

Ja, just nu vore det inte helt fel med lite sol. Jag behöver inte ha 30 grader varmt, bara man får se solen och slipper blåsten så är det helt ok med snö! Ha det så bra i värmen!

2011-02-12 @ 06:30:21
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, ja denna fråga skickas till lite olika bloggar :)



Jag undrar om du har sätt både Sex and the city & vänner och isf vilken tycker du är bäst?

svara i min this or that fråga om du har lust, vore kul att se hur folk resonerar! :)



http://robinhoods.se/2011/february/this-or-that-satc-vs-friends.html#comment

2011-02-12 @ 14:22:16
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0