God morgon!

Då har det blivit torsdag igen. Veckorna bara flyger förbi i ett rasande tempo! Här hemma försöker vi göra oss iordning på en gång idag så vi är klara om det skulle vara någon som ringer in mig för att jobba. Annars så är vi ganska så duktiga på att gå omkring i pyamas tills det är dags att ta sig iväg till dagis.

Barnfria timmar idag. Farmor och farfar ville ha lillskruttan idag. Hade tänkt att gå och träna, men jag är nog hemma istället och städar och tar spinningen ikväll. Älskar spinning! Det är så sjuuukt jobbigt och man blir så skönt mörbultad i kroppen efteråt. En riktig genomkörare liksom! Idag är passet 75 minuter. Får se om min fot håller hela den tiden. Jag har ju inte köpt nya skor än. Får nog snällt ta och vänta till bidraget kommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0