Fredag.

Nu har det tydligen blivit fredag då. Jobbade första ensamma natten på ena jobbet i natt. Det gick bra, men jag tycker att det är bra konstigt att klockan går tio gånger snbbare mellan 7 och halv 8... Jaja, det är väl bara att försöka göra saker och ting ännu lite snabbare nästa gång. Får man bara in rutinen så ska det väl inte vara några problem.

I kväll blir det dubbelgång på andra stället, så jag kommer kanske hem vid ett-tiden eller så...

Som ni hör så börjar det bli dags för mig att gå och sova om jag ska kunna jobba ikväll utan att gäspa varannan sekund.

Karln är hemma på heltid nu och idag tar de en tur upp till farmor och farfar så jag får sova ostört. Det uppskattas! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0