Dagis.

Det ständiga ämnet som ligger och gnager i mitt bakhuvud är det här med dagis. PBP har ju haft svårt med att bli lämnad på dagis från det att hon började. Det vände dock i slutet av förra terminen, men efter jul har det varit riktigt hemskt!

Idag fick jag ett samtal från en av fröknarna som frågade om jag tyckte att det var en bra idé att hon fick komma även på måndagar, så att det inte ska bli så lång frånvaro från dagis varje vecka. Istället så kommer hon att gå lite kortare tid. Det känns bra att de försöker komma på en lösning, för sist jag gick därifran så grina jag när jag hade kommit runt knuten. Så hemskt kändes det att lämna henne då!

Håll alla tummar ni har för att det ska börja gå bättre snart! Det ska jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0