Träningen startad.

Nu har jag varit på mitt första träningspass för terminen. Riktigt härligt att stå där och svettas tillsammans med ett gäng damer i sina bästa år! Idag var det nog jag som var den där slusken som det sprutar svett om. Ni vet den där som man försöker undvika att vara allt för nära, eftersom man är rädd att för att bli dränkt av en svallvåg av svett. Men jag måste säga att det skiter jag i! Varför gå och träna om man inte svettas som en gris. Jag är inte där för att se snygg ut. Jo, kanske i fölängningen, men då ska jag inte vara snygg där. Det ska vara ett resultat av att jag är där och svettas som en gris.

Jag är även sugen att testa på något danspass. Nu finns det ju inget sånt på F&S, men jag tänkte att jag kanske skulle följa med Sandra på ett. Roligt, roligt!

Tänkte igenom lite vad jag har skrivit om och kom fram till att det mesta kanske låter ganska så negativt. Nu är det inte så att jag tycker att mitt liv är pest och pina. Det är bara det att ibland så har mina älskade ungar mer enerig än jag och betydligt mer vilja än jag och då kan det kännas lite tungt. För det mesta är det dock superhärligt att vara hemmamed mina underbara tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0