Helgen.

Igår var vi ju i Nykvarn på kalas. Jättetrevligt och med massor av god mat! jag tror att det tog på krafterna på oss som var där. Jag har varit sjukt trött hela dagen, PBP har varit lite extra trött och gnällig och hennes lillasyster har inte gjort annat än att äta, sova och skit idag känns det som. Jag skyller allt på det trevliga sällskapet och all mat som man tryckt i sig. Är det bara jag som liktsom kan hämna i ett nästan komaliknande tillstånd när man äter för mycket?

Idag har det inte gått i många knop här hemma. Mamma tittade förbi en stund och fick sig lite mat samt resterna av blåbärspajen som vi gjorde i fredags. Inte ofta man träffas två dagar i rad. Det har varit tvättdag idag, så jag ska alldeles snart få krypa ner mellan nytvättade lakan. Härligt!

Imorgon blir det öppna förskolan för första gången efter sommaren. Hoppas att det blir bra på nya stället och att personalen trivs även där! Det brukar kunna märkas ganska så väl om personalen inte trivs på sitt jobb. Om inte så kommer ju vi dit och då kan de väl inte annat än att börja trivas. Vi är ju så himla härliga! ;-)

Nepp, nu måste jag nog hinna med lite FB innan det är dags att krypa till sängs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0