Lördag kväll.

Just nu är det väldigt lugnt och skönt här hemma! Tidigare hade vi ett par vänner med barn här på middag. Deras pojke är ett år äldre än PBP och hans lillasyster är ca 17 timmar yngre än våran minsting. Man kan säga att det då och då blir full fart och högsta ljudnivån när de två större sätter igång, men det är härligt!

PBP blir så glad när det kommer hem barn till oss! Vi hade trevligt och åt tacos. Mumsigt värre, om jag får säga det själv! Sen blev det kaffe och kladdkaka. Jag har nu gjort den första kladdkakan i mitt 27åriga liv. Jag vet inte hur jag har lyckats leva så här länge utan att göra en kladdkaka. Jag tror att det har lite att göra med att jag har varit rädd för att misslyckats med dem. Jag menar, hur god är egentligen en kladdkaka utan kladd? Men jag tror att den jag gjorde blev ganska så bra. Ett ganska så lyckat förstabak alltså! :-)

Nu sover båda tjejerna och sambon diskar i köket. Jag ska snart ta och lägga mig i soffan. Ska jag vara ärlig så borde jag nog gå till sängen och sova för jag är sjukt trött, men vad tusan det känns så fel att gå och lägga sig vid nio på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0