Läggningen avklarad.

Nu sover båda tjejerna så sött i sängarna. Det tog lite tid med den äldre av dem. Hon är sån att när jag lägger dem så ska hon helst ligga på mig, vilket leder till att vi ganska så snabbt kom längst ut på min sida av sängen. Så går det ju alldeles utmärkt at ligga under en begränsad tid, men efter ett tag blir det lite påfrestande! När jag hade hört att hon sovit en stund så tänkte jag att det var dags att gå ut ur rummet. Tyvärr så tycker min sida av sängen att det är väldigt roligt att knarra så högt att grannarna säkert funderar på att banka lite i väggen när jag tar mig i och ur sängen.

PBP vaknade så klart till lite. Då kom jag på den väldigt, enligt mig, smarta idén att jag skulle lägga mig på PBPs sida av sängen. Då får hon världens tokspel och kastar sig nästan ner till lillasyster i spjälsängen. Hu! Jag tog henne och lade henne på rätt sida på hennes kudde. Det tog nog inte ens en sekund så sov hon djupt igen.

Hon måste alltså ha protesterat i sömnen eller något. Sen var det bara för mig att gå ut.

De är bra knasiga ibland mina barn! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0