Inte mycket bloggande idag inte...

Nu är klockan snart 22.30 och jag har velat gå och lägga mig sen typ halv nio. Tror ni att det gick? NEPP! Karln kom ut med en skrikande bebis som vägrade sova och alltså även höll sin syster vaken när klockan var runt åtta.
Vanligtvis brukar jag kunna få henne att somna på under två minuter, men icke idag. Hon hade ont i magen. Inte ens efter att ha bajsat två gånger så var det bra. Vid tiotiden gav jag henne till slut en alvedon, för det kan ju hända att hon har samma förkylning och känner sig lika nere och har ont i kroppen precis som jag. Efter det somnade hon på två röda.

Då kanske ni tycker att jag borde ha gått och lagt mig på en gång och det kan jag hålla med om. Det skulle jag verkligen behöva! Men jag måste ha en liten stund för mig själv varje dag. Annars blir jag knäpp på riktigt! Så nu sitter jag här och har min lilla stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0