God morgon god morgon!

Eller rätt ok morgon iaf med tanke på att jag har fått runt tre timmars sömn i natt. Lillpysen har fortsatt att böka hela natten, men som tur är så verkade hon inte ha ont längre efter alvedonen iaf!

Jag har börjat fundera på om hon kanske skulle tycka det var skönt att flytta till eget rum snart... Eller eget rum kanske är fel ord. Till hennes och syrrans rum som deras pappa sover i för tillfället. Vet inte riktigt hur vi ska pussla tillbaka alla till deras rätta platser. Det känns dock som att det vore dags snart! Tåls kanske att fundera på ett litet tag till.

Jag ska alldeles strax krypa ner till lilltjejen som ligger och sover i sängen. Jag är konstigt nog inte alltför trött, men jag har en känsla av att jag somnar som en stock bara jag lägger huvudet på kudden. :-)

Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0