Första hela natten!

I natt var första natten som lillskrutten sov hela natten i sin säng. Hon vaknade till ett par gånger och hostade och pratade lite, men då var det bara att stoppa in nappen i munnen på henne och sen så somnade hon om så sött.

Det har varit riktigt skönt att sova precis som jag har velat och att kunna vända sig åt vilket håll jag velat, utan att riskera att väcka lilltjejen.

Detta medförde att jag vaknade utan att ha sjukt ont i ryggen och oxå att jag var ngt piggare än vanligt eftersom jag inte vaknat av att jag blivit sparkad och sprattlad på typ 152 gånger under natten. En riktigt skön natt alltså!


Nästa bild ni får se så kanske det är jag som ligger här istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0