Typiskt!

Är det inte typiskt att klänningen jag köpte inte passade! Karln föreslog att jag skulle behålla den iaf och ha den som en morot nu när jag håller på att gå ner i vikt. Jag kanske bestämmer mig för att göra det.

Nu ska jag bara ut på marknaden igen och kolla efter någonting nytt att ha på mig. Blev tipsad om att det fanns kläder på tradera och jag budade lite igår, men fick inget utav buden. Det börjar ju närma sig så nu måste jag få tag på någonting annars så får jag väl gå naken. Jag antar att även de som har rockabillystil är nakna ibland...

Nepp, ska ta och kolla lite på tradera även idag, sen måste jag nog ta och bestämma mig om jag ska hinna få kläderna i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0